« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Sprawozdania z działalności w okresie międzysesyjnym:

a) Przewodniczącego Rady Miejskiej;

b) Burmistrza Wolborza.

4. Przedstawienie i rozpatrzenie:

a) informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024;

b) informacji na temat przygotowań do akcji zimowego utrzymania dróg;

c) informacji o działalności Kół Gospodyń Wiejskich z terenu gminy Wolbórz;

d) informacji z analizy oświadczeń majątkowych radnych za rok 2023;

e) informacji z analizy oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych za rok 2023;

f) informacji o wykonywaniu kary ograniczenia wolności i pracy społecznie użytecznej przez osoby skierowane na podstawie skierowania Sądu Rejonowego;

5. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie sprostowania omyłki pisarskiej w uchwale Nr XLIX/366/2018 Rady Miejskiej w Wolborzu z dnia 30 października 2018 r. w sprawie zaliczenia dróg usytuowanych na terenie Wolborza do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu

b) o zmianie uchwały Nr XL/319/2014 Rady Miejskiej w Wolborzu z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia

c) w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników oraz dla kandydatów na strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na terenie Gminy Wolbórz;

f) w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

6. Informacje, komunikaty i sprawy różne.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej