Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i przyjęcie protokołów z XIX i XX Sesji.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Sprawozdania z działalności w okresie międzysesyjnym:
a)
Przewodniczącego Rady Miejskiej;
4.
Przedstawienie i rozpatrzenie:
a)
informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025;
b)
informacji o działalności Kół Gospodyń Wiejskich z terenu gminy Wolbórz;
c)
informacji z analizy oświadczeń majątkowych radnych za rok 2024;
d)
informacji z analizy oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych za rok 2024;
e)
informacji o wykonywaniu kary ograniczenia wolności i pracy społecznie użytecznej przez osoby skierowane na podstawie skierowania Sądu Rejonowego;
a)
w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg;
b)
w sprawie przystąpienia do aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Wolbórz na lata 2024-2034;
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy z operatorem na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Wolbórz;
d)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
e)
w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Wolbórz na lata 2025-2034;
f)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Wolbórz na rok 2025.
6.
Informacje, komunikaty i sprawy różne.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.