« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Sprawozdania z działalności w okresie międzysesyjnym:

a) Przewodniczącego Rady Miejskiej;

b) Burmistrza Wolborza.

4. Przedstawienie i rozpatrzenie:

a) informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025;

b) informacji o działalności Kół Gospodyń Wiejskich z terenu gminy Wolbórz;

c) informacji z analizy oświadczeń majątkowych radnych za rok 2024;

d) informacji z analizy oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych za rok 2024;

e) informacji o wykonywaniu kary ograniczenia wolności i pracy społecznie użytecznej przez osoby skierowane na podstawie skierowania Sądu Rejonowego;

5. Podjęcie uchwał:

e) w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Wolbórz na lata 2025-2034;

6. Informacje, komunikaty i sprawy różne.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej