« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Sprawozdania z działalności w okresie międzysesyjnym:

a) Przewodniczącego Rady Miejskiej;

b) Burmistrza Wolborza.

4. Przedstawienie i rozpatrzenie raportu o stanie gminy Wolbórz za rok 2023:

a) debata nad Raportem o stanie Gminy Wolbórz za 2023 rok;

5. Przedstawienie i rozpatrzenie :

a) sprawozdań finansowych Gminy Wolbórz, sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2023, sprawozdania o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolbórz w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć na dzień 31 grudnia 2023 r., informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Wolbórz za 2023 rok;

b) opinii składu orzekającego RIO dotyczącej sprawozdania Burmistrza Wolborza z wykonania budżetu za 2023 rok;

c) opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolborzu z wykonania budżetu za 2023 rok wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Wolborza;

d) opinii składu orzekającego RIO do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolborzu w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolborza;

e) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Wolbórz za rok 2023;

f) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolborza z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.

6. Podjęcie uchwał:

e) w sprawie określenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznym przedszkolu oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wolbórz

7. Informacje, komunikaty i sprawy różne.

8. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej