Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Sprawozdania z działalności w okresie międzysesyjnym:
a)
Przewodniczącego Rady Miejskiej;
4.
Przedstawienie i rozpatrzenie raportu o stanie gminy Wolbórz za rok 2024:
a)
debata nad Raportem o stanie Gminy Wolbórz za 2024 rok;
b)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Wolborza wotum zaufania.
5.
Przedstawienie i rozpatrzenie :
a)
sprawozdań finansowych Gminy Wolbórz, sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2024, sprawozdania o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolbórz w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć na dzień 31 grudnia 2024 r., informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Wolbórz za 2024 rok;
b)
opinii składu orzekającego RIO dotyczącej sprawozdania Burmistrza Wolborza z wykonania budżetu za 2024 rok;
c)
opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolborzu z wykonania budżetu za 2024 rok wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Wolborza;
d)
opinii składu orzekającego RIO do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolborzu w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolborza;
e)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Wolbórz za rok 2024;
f)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolborza z tytułu wykonania budżetu za rok 2024.
a)
w sprawie nadania nazwy ulicy;
b)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Wolbórz na lata 2024-2034
c)
w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Wolbórz na lata 2025-2034;
d)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Wolbórz na rok 2025.
7.
Informacje, komunikaty i sprawy różne.
8.
Interpelacje i zapytania radnych.