« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Sprawozdania z działalności w okresie międzysesyjnym:

a) Przewodniczącego Rady Miejskiej;

b) Burmistrza Wolborza.

4. Przedstawienie i rozpatrzenie:

a) informacji na temat zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wolbórz,

b) informacji na temat działalności Stowarzyszenia na Rzecz Szkoły w Proszeniu,

c) informacji na temat organizacji funkcjonowania placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w nowym roku szkolnym 2024/2025,

5. Ocena przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2024/2025.

6. Podjęcie uchwał:

a) o zmianie uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez gminę Wolbórz

c) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości;

h) w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości do mienia komunalnego gminy w drodze komunalizacji mienia Skarbu Państwa;

j) o zmianie uchwały Nr XL/319/2014 Rady Miejskiej w Wolborzu z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia;

k) o zmianie uchwały Nr LXVI/609/2024 Rady Miejskiej w Wolborzu z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków na realizację zadania pn. „Wykonanie remontu czterech zabytkowych konfesjonałów w parafii św. Mikołaja Biskupa w Wolborzu” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków;

l) o zmianie uchwały Nr LXVI/610/2024 z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków na realizację zadania pn. „Wykonanie instalacji SSP w Kościele Parafialnym pw. Świętego Mikołaja Biskupa w Wolborzu” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków;

m) o zmianie uchwały Nr LXVI/611/2024 z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków na realizację zadania pn. „Remont dachu zabytkowej kaplicy cmentarnej św. Anny w Bogusławicach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków;

7. Informacje, komunikaty i sprawy różne.

8. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej