Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i przyjęcie protokołów z XVI i XVII Sesji.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działaności w okresie międzysesyjnym:
a)
Przewodniczącego Rady Miejskiej;
4.
Przedstawienie i rozpatrzenie:
a)
informacji na temat zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wolbórz;
b)
informacja na temat działalności Przedszkola Samorządowego w Wolborzu w roku szkolnym 2024/2025 oraz przygotowanie do nowego roku szkolnego;
c)
informacji na temat organizacji funkcjonowania placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w nowym roku szkolnym 2025/2026.
5.
Ocena przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2025/2026.
a)
o zmianie uchwały Nr IX/74/2024 Rady Miejskiej w Wolborzu z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
b)
w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu;
c)
w sprawie nadania nazwy ulicy; (Lubiaszów ul. Świerkowa)
d)
w sprawie nadania nazwy ulicy; (Janów ul. Spokojna)
e)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości;
f)
w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Wolbórz na lata 2025-2034;
g)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Wolbórz na rok 2025.
7.
Informacje, komunikaty i sprawy różne.
8.
Interpelacje i zapytania radnych.