« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie z działaności w okresie międzysesyjnym:

a) Przewodniczącego Rady Miejskiej;

b) Burmistrza Wolborza.

4. Przedstawienie i rozpatrzenie:

a) informacji na temat zbiorowego dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wolbórz;

b) informacja na temat działalności Przedszkola Samorządowego w Wolborzu w roku szkolnym 2024/2025 oraz przygotowanie do nowego roku szkolnego;

c) informacji na temat organizacji funkcjonowania placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w nowym roku szkolnym 2025/2026.

5. Ocena przygotowań placówek oświatowych do rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2025/2026.

6. Podjęcie uchwał:

7. Informacje, komunikaty i sprawy różne.

8. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej